נוסף לעגלה עד כה

משלוחים משלוח חינם לנקודת איסוף
בהזמנה מעל ₪249
לפרטים נוספים לחצו כאן

תל אפק

ליהנות מהמרחבים הפתוחים, לראות קצת ירוק בעיניים ואולי אפילו לטבול את הרגליים במעיין קריר.

  • נובמבר 2021
  • אזור אזור מרכז
  • שתף שתף

נקודה יפה לקפה – תל אפק
יום שבת סופסוף הגיע ואחרי שבוע שלם במשרד יש חשק לצאת לטבע. ליהנות מהמרחבים הפתוחים, לראות קצת ירוק בעיניים ואולי אפילו לטבול את הרגליים במעיין קריר. הדבר הפחות כיף בטיולים זה הנסיעות. חבל שאין מקום קרוב, פחות משעה נסיעה, בלי הפקקים בדרך חזרה. בעצם יש כזה מקום, תל אפק, ויש בו כמה נקודות מושלמות לקפה.

קצת על המקום
מבצר עתיק, אגם, בריכות עם צמחי מים יפיפיים, כל אלה נשמעים כאילו הם לוקחים מספר ילדים אבל הם נמצאים כ- 20 דקות מהמרכז. בגן לאומי תל אפק יש עשרות נקודות יפות לקפה, הנה כמה מהן:
מסביב לאגם המלאכותי – אמנם אי אפשר להיכנס למי האגם אך סביב האגם יש מספר נקודות קסומות שאפשר לפרוש בהן מחצלת, לשכב מתחת לשמיים הכחולים ולהרגיש את השמש מלטפת את העור, תוסיפו לזה את הריח של הקפה שמתבשל בפינג'אן ויש לכם רגע להיזכר בו כשאתם במשרד.
בריכת הנופרים –דמיינו לכם כוס שקופה מלאה בקפה שחור וברקע בריכה עם צמחי מים שצובעים אותה בצהוב. אם אתם רוצים להפוך את זה למציאות כל מה שאתם צריכים זה ללכת מתל אפק לבריכת הנופרים (מסלול קל המתאים גם לילדים), לתפוס פינה מוצלת מתחת לאחד העצים, להדליק את הגזייה וזהו. תיהנו.
בריכות שכשוך – במתחם תל אפק ישנם מספר בריכות שכשוך שבהם אפשר לטבול את הרגליים. מה יותר נעים מלטבול את הרגלים במים קרירים ולהחזיק קפה חם ביד.

איפה?
תל אפק נמצא בגוש דן, 40 דקות מתל אביב. אז אם יש לכם חשק ליהנות מיום בטבע בלי הנסיעות פשוט תשימו בווייז, תל אפק
טיפים
בתל אפק יש מסלולי אופניים. אז אם אוהבים לעשות טיולי אופניים, אתם יכולים לקחת אתכם את acaton – פקל קפה במשקל נוצה, ולהכין קפה באיזו נקודה שתרצו.

גילתם טעות בהכוונה למקום במידע או כל דבר אחר, נשמח לשמוע צור קשר

נקודות לקפה נוספות באזור

whatsapp צ'אט עם נציג